Мы используем cookies с целью упростить и улучшить использование Сайта. Узнайте больше на странице Политика использования Cookie.

3)    Confirmation email for user from SAP about the delivery time. We discussed if it's possible to implement. And does it make sense if we also need to add then time that carrier company will need to deliver the order? Or how it works in other markets for example?  
   
Other shops are using the local catalog delivery time (MVGR2) that we are getting from SAP. This is the average time in workdays that it takes for the goods to arrive at the customer. 
With a country as big as Russia this may not be a very reliable time. So you may not want to use this in the Shop.  
   
For a better quality of delivery times we have the so called V-LOG delivery time calculation, which can do post code dependent dates. But this needs setting up with V-LOG. And that will take some time and is not part of the V-RUS shop set up.  
   
Alternatively - if you get a good delivery date in SAP after the order has been processed - you could consider sending an email order confirmation from SAP with the delivery date. But again - that requires set up time in SAP.  

 

Принимаю
 
 

Получите 1000 рублей на покупку аксессуаров в интернет-магазине VELUX!

VELUX 1000 rub campaign

Что для этого нужно?

  1. Купите мансардное(ые) окно(а) VELUX.

  2. Зарегистрируйте купленное окно, нажав кнопку ниже "Регистрация". Письмо с промо-кодом и инструкциями придёт Вам на указанный email адрес.

  3. Введите промо-код при заказе штор и аксессуаров и получите скидку 1000 рублей.

Обратите внимание на важные условия:

• Скидка действует при сумме заказа продукции на сумму от 5000 рублей (без учета скидки и стоимости доставки)

                                                                         

 

 

 

cash on delivery small          youtube facebook

signature ru

 
Закрыть x Загрузка . , 1 Processing payment Товар(ы) добавляются в корзину Обновление корзины imp 2